Firma STELLAPOLSKA z siedzibą w Rzeszowie poszukuje pracownika administracyjno-
biurowego.
Do głównych zadań będzie należało:
- bieżąca obsługa biura
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, kontrola korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- zaopatrywanie biura w potrzebne materiały
- prowadzenie rejestrów
- współpraca z działem księgowym
- tworzenie zestawień i raportów w oparciu o sprzedaż
- przygotowywanie dokumentów niezbędnych do wystawienia faktur
- wystawianie faktur
- kontrola spływu należności na kontach bankowych
- weryfikacja dokumentów finansowych, wprowadzenie w programie Optima
- obsługa programów: Microsoft Office, Comarch ERP
- analiza baz przetargów publicznych pod kątem przygotowywania ofert
- wsparcie w bieżących projektach
Wymagania:
- bardzo dobra organizacja pracy
- bardzo dobra znajomość Microsoft Office
- wysoka kultura osobista
- komunikatywność
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i piśmie
- prawo jazdy kat. B
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Zapewniamy:
- stabilne warunki zatrudnienia
- umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin
- finasowanie szkoleń oraz kursów w celu podniesienia kompetencji
- możliwość zdobycia doświadczenia
Prosimy w wysyłanie CV na poniższy adres e-mail: biuro@stellapolska.pl
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.